Citat:
Ursprungligen postat av Champinj0nen
Okej (jag kollar bara mobilen o aftonbladets startlista idag) men hon verkar gå bra på distansen o har bra tider i förhållande till motståndarna. Om någon hör lr läst någon intervju skriv gärna det.. Vem utmanar? 5 face of power? Då kan 1 prince di poggio vinna. Än så länge är sheer bliss spik för mig då den e rätt lite streckad förhållande till 'chansen' ^^ om jag kollar vidare i startlistan så ser jag också lookh magic som du säger, den o yugo står bra inne o kan skrälla men, det negativa är att de inte vunnit på distansen på 7 respektive 12 försök.
|
Jag förstår vad du menar men tiden 12.1 är ju på 1609-metersbana så den betyder ju inte så mycket egentligen. Sen har den sprungit 14.3AM vilket säger mer.
Den kan mycket väl sitta i ledningen och den är ju inte favorit vilket gör det hea mer intressant men är inte nöjd med hur den presterat efter segern. Dock en häst att ha i tanken för det är ju mest kameler i loppet.
Yogu avslutade ju starkt senast även om det var stumt sista biten. Prince Di Poggio vann ju säkert senast men från innerspår här vet i fåglarna. Svårt lopp!