Ämne: V-86 25 dec
Visa ett inlägg
Gammal 2013-12-25, 22:17   #236
Pilkast

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RazshVollril Visa inlägg
Oddshöjningen berodde väl att Flemming tyckte hästen kändes lite tyngre än normalt i värmningen och antagligen blev det mer på spel på andra favoriter då. Men det är fruatsnvärt bra odds! Synd man inte ens tittade hos bookmakers idag, för avstod 4-3 på DD pga för lågt odds, runt 13 bara. Lätt vara efterklok!

Men snygga spel av dig oavsett idag!

Ja, jag skulle GÄRNA spelat hos bookies på nätet ikväll, men då dessa varit en pengaflod i fel riktning för mig så har jag valt att stänga av mig på vissa - och på vissa är jag limiterad...

Jag är tillbaks på banan på de flesta efter nyår så får vi se hur länge detta är hållbart...

Jag spelar självklart för att vinna i varje lopp jag spelar i, men borde lära mig att vikta insatserna mot streckspelen och vinna stort ibland, istället för att vinna lite lite oftare...

Men, det skall också sägas, jag har även spelet på kusar som en hobby och då är det svårt att hålla sig till money managment, tyvärr - men, jag lär mig väl till slut jag med... Det viktigaste är trots allt att spela för pengar man har råd att förlora... Jag lever kanske inte ens där, varje månad, som jag lär, men, men...

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat