Visa ett inlägg
Gammal 2013-12-27, 22:01   #28
Sangque

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 240
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av prototyp Visa inlägg
Börja i andra änden. Hur mycket tycker du är realistiskt att du ska vinna varje gång? Per vecka? Varje månad?
Vad ska du ha vinstpengarna till? Mat? Kläder? Sprit? Brudar?
Sprit- och brudar-tiden är numera passé dessvärre :-)

Det långsiktiga målet är att få ihop en trygg rulle som öppnar för större spel och möjligheter. Sen vore det ju inte helt fel att dryga ut lönen med 10K per månad. Det är väl slutmålet och drömmen. Eller, den absoluta drömmen är såklart att kunna leva på sitt spelintresse, men det känns inte direkt så surrealistiskt där jag står idag, som nykär i travsporten.

Funderar just nu på hur jag ska lägga upp mina bet. Tänkte börja med endast plats-spel och låga odds. Räknar med misstag i början såklart, så 3-5% får det nog bli. Det här blir ett gnetande utan dess like känns det som.

Funderar på att lägga 7-14 platsspel på loppen i morgon. Beroendes på vad jag hittar. Räknar med att sitta och leta spel i princip varje dag framöver, så hur många det blir vet jag inte nu.

Vad är realistiskt att ha som dag/vecko/månadsmål? Med tanke på startrullen känns det svårt att förutspå vad som är rimligt.
Sangque är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat