Citat:
Ursprungligen postat av Champinj0nen
Okej vem är din vinnare i loppet? Om jag garderar är 2, 3, 9 12 starkt?
Den ena spiken för mig är Uroy och den ändrar jag inte men frågan är vem jag spikar istället för narold.
Är inne på 1Misty marke i 2a trots allt ( spets o slut) annars är det ett av de öppnare loppen!?
LR 1 King i 4e. Där däremot är unterstainer inte så positiv..min tanke är rygg ledaren lovelock o att race cowboyland går fram i dödens. Men risken för 3e inner kanske är för stor..
|
Jag tror att jag kommer spela utgång med Burning Line Gral.
Tycker det alltid är svårt att säga såhär dagen innan. Men om jag gör det så kommer jag ha 3,4,5,9,11 åtminstonde bakom.
Tror man klarar sig rätt ofta med de 4 mest streckade egentligen men har gärna fler när jag spelar utgång.
Misty Marke är ett alternativ till spik. Jorma upp är säkert ett bra plus och han brukar kunna hålla igång hästarna på upploppet. Men hästen har ju inte direkt varit övertygande på slutet. Låter som den tränat bra och när man plockar ut den på v75 så borde det ju betyda att dom tror på en bra insats nu.
Trodde helt klart denna häst skulle tjänat mer än vad den gjort hittils. Kommer förmodligen behöva lägga en speed i början även om den lyckas hålla spets. Det kan ju såklart kosta sen över det långa upploppet.
Men som du skrev så är det väldigt öppet bakom och krävs väl många streck annars. 11 Heart Jack har ju varit riktig fin vid 2 segrar och är tidig om man garderar. 1,4,11,10 kanske är dom första i alla fall.