Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-13, 08:44   #45
RobinD
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Methodwaste Visa inlägg
Jag har börjat kika mer på underspelet här faktiskt... 2.28 erbjuds i skrivande stund på Betfair och det är möjligt att andra bookies har högre.

7/10 inbördes möten är ÖVER, men i samma match-up som den här där Genk har hemmaplansfördel är 3/4 UNDER.

Även om Charleoi är dåliga, så har det ett snitt på endast 1.6 mål bakåt/match, vilket inte är sådär oerhört dåligt. Förra matchen mot Genk gick över, men var det inte lite i grevens timme?, Charleoi fick en reducering (era svin, mitt hcp!) i slutminuterna som resulterade i 1-2. Samtidigt är 2/3 av Charleois playoff matcher UNDER, och av de senaste åtta bortamatcherna är 4/8 UNDER.

Genk har inte varit inblandade i målkalas, och även om de säkert är taggade idag så är 4/7 senaste UNDER, av de åtta senaste hemma är 4/8 UNDER.

Som sagt, det blir förmodligen ÖVER men värdet börjar helt klart ligga på UNDER och det vore inte en jätteskräll om det blev så, Genk kanske backar hem efter 1-0 för att försvara sitt avancemang?, Charleoi kanske inte ens försöker göra mål?...

Eller så vinner Genk med 6-0... det är ju fussball

tankar?
Ja det är ju lite samma resonemang som jag hade på DIF-TFF igår. Sjunker oddset så flyttas ju värdet. Inte ett dåligt bet sett till historian, men jag tror på över
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat