Visa ett inlägg
Gammal 2013-12-29, 13:43   #4
Strappa71

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1397
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sandro Visa inlägg
Nej alltså jag bryr mig inte om det är robotspelare eller inte som vinner men det går runt rykten om att det kostade ett antal miljoner att lämna in dom systemen som ingick i det hela.

Att atg slår ifrån sig till nästan 100% kan ju vara för att dom själva inser att dom är i skiten från början och satte sig där i samma tidpunkt som dom införde dessa regler om tak på antal system.

Sedan att det var tandlöst eller inte, dom följde ju iaf upp det en tid efter och skickade ut varningar bla till spelare här inne på sharps som då visade upp mailet dom hade fått från atg efter att ha gått över gränserna för antal tillåtna system.

Men jag håller med dig om att det mycket väl kan bli så att dom släpper på dom gränserna som dom har satt eller så kniper dom åt dom hårdare och sitter i nuläget och funderar ut vad nästa åtgärd blir, när det gäller atg så kan man ju inte bli förvånad längre.

Iaf helt säker på att det inte kommer se ut som det gör nu under en längre tid utan det kommer bli antingen eller, sitta tysta är inte atg.s melodi direkt.

De försökte sitt bästa genom något som de trodde skulle stoppa "rabatt"-spelarna. Att kalla dem för "robot"-spelare är direkt felaktigt och det är väl det enda som ATG har lyckats med i den här härvan. Dvs att få bort fokus från det verkliga problemet.

Att de ska göra en total-pudel och erkänna att det aldrig var speltekniken som var "orättvis" är att begära för mycket.

Men tycker du inte att det är märkligt att enkelradsspelande utan några som helst begränsningar inte alls ses som fusk när man spelar hos Svenska Spel?
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat