Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-13, 12:59   #52
maddmax

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 13: Baltimore Orioles - Tampa Bay Rays
Spel: Tampa Bay Rays RL (-1,5)
Odds: 2.34 (PinnacleSports)
Spelstopp: 01.05 - 100414

*VARNING* - Se till att ni har "Niemann must start" iklickad, det ar inte 100 att han kommer till start.

Tampa plockade en 5-1 vinst mor O's igar och har nu 3-1 mot Baltimore i ar. Man har blandat och gett nar det galler det offensiva spelt. Fem matcher over .290 BA och tva under .201. Nu har man dock tva hyffsade offensiva matcher bakom sig och jag tror man kan fortsatta rulla likadant idag.
Baltimore har ett snitt pa .232 (mot Rays .272) och har forutom i Kevin Millwoods matcher inte kommit over .250.

Brian Matusz ar en vansterhant pitcher som ar 1-0 med 3.60 ERA. Hans enda match var just mot Tampa. Han tillat visserligen bara tva hits pa sina fem innings men aven fem walks. Nu blir det andra gangen Rays far mota honom pa en kort period och sadant brukar ligga pitchern i fatet. Jag tror alltsa att Matusz kommer fa betydligt storre problem idag.

Jeff Niemann startade ocksa samma match som Matusz. Tyvarr traffades 27-aringen av en line-drive pa hans hogra axel. Niemann han bara kasta 12 pitches men fick ut fyra hela batters pa detta. En mer eller mindre perfekt borjan. Niemann gjorde ocksa en fantastiskt bra ST med 3-0 och 2.49 ERA pa fem starter. Han har gjort en bullpen session efter detta och sags vara tillbaka fullt och Maddon (Tampas manager) utgar ifran att han startar.

Jag ar overtygad att Tampa hade vunnit matchen mot Baltimore om det inte varit for Niemanns skada. Lagets bullpen fick gora 7.2 innings och deras relievers har haft en tuff inledning pa sasongen. Jag tror dock Niemann kan gora minst sex-sju innings om han inte har problem med axeln.
Aven Baltimores bullpen har haft stora problem den har sasongen (5.03 ERA) och Matusz maste jobba pa ordentligt om de inte ska fa mycket att gora aven idag.

Brian Roberts saknas fortfarande for Orioles, Matthew Joyce fortfarande for Tampa. Tror vi kan fa se en liknande match som igar, mojligtvis lite fler runs totalt. 2.30+ ar inte fy skam, jag testar.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat