Visa ett inlägg
Gammal 2013-12-29, 20:34   #21
NicklasJ

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Jag använder gärna reduceringsverktyg, men det finns många som inte gör det. För att reducera bra behöver man vana och erfarenhet i att lägga upp reduceringarna så att man inte reducerar bort vinstraderna. Det tar hårt på psyket att ha en miljonrad i ramen, men bara få betalt för två femmor därför att man har reducerat bort de vinnande raderna.

Alla reduceringar medför en försämrad chans att vinna. Har man en ram på 5000 rader som man reducerar ned till 1000 inlämnade rader så är det 4000 potentiella vinstchanser man tagit bort. Tanken med reduceringen är att ta bort de mest osannolika eller ointressanta raderna från systemet, men också att kunna ställa krav i fler nivåer än man kan med ett matematiskt system.
Köper inte det där alls. Händer titt som tätt att man sätter alla rätt på ramen men kan man inte hantera det borde man egentligen inte spela med pengar.
Själv bryr jag mig inte ett dugg, eftersom jag aldrig skulle kunna lämna in ramen i alla fall.

Alternativet är inte att antingen spela reducerat för 1000kr eller matematiskt för 5000. Spelar du för 1000kr reducerat och sätter alla rätt på ramen så finns det absolut inget som sägert att man skulle haft alla rätt om man spelat matematiskt.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat