Visa ett inlägg
Gammal 2013-12-30, 18:51   #67
sirlarsson

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Här får ni en som jag tänkte reka, men var för seg och hann inte innan tidsbegränsningen på 45 minuter som sharps har - så håll till godo...

Här spelas Nabab Di Poggio i en H2H mot Icebear, maxspel 5 units till höga 2.70 på Bet365 - Spelstopp 19:05.

2140 meter Autostart. Halmstadtravets upplopp mäter 199 meter.

Icebear, startspår 3, riktigt bra form, men täta starter och klart vek, fel distans. Bra läge och startsnabb. Tränaren rädd för täta starter. Går med skor runt om som vanligt.

Nabab Di Poggio, startspår 7, startsnabb, bra form, stark, speedig och nedstruken ett hack bakom bilen. Står perfekt inne i loppet på pengarna. Har gjort det bra i tuffare gäng än detta. Skor runt om, brukar gå barfota fram, men ingen större skillnad.

Här tror jag Icebear tar ledningen ganska lätt men kommer inte få sitta i fred över denna distans då han är klart vek och jag tror att Per Ludvig kommer köra framåt i ett tidigt skede och trycka på och detta pallar inte Icebear.

Var Nabab Di Poggio hamnar från sjunde spår är svårt att sia om då han är startsnabb, men tveksamt om Söderqvist laddar - Näst senast flög han ju till spets från sjätte så man vet inte. Nu är ju inte Söderqvist lika offensiv som Ingves. I vilket fall så är min idé klart bättre än Icebear och över upploppet skall det av dessa två bara finnas en häst på banan, felfritt vill säga...

Här spelas max, 5 units, till höga 2.70 - spelbart ned till runt 1.85, så helt felsatta odds här, trots utgångslägena. Detta skall vara klasskillnad.

Lycka till om någon följer...!

OBS! KORT TID TILL SPELSTOPP!
Haha tänkte precis fråga om den, nu slapp jag det Given rygg!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat