Det är ganska uppenbart att man försöker tiga ihjäl problemet. OM det skulle bli vida känt bland ALLA Harry-spelare att det inte är någon ide att spela v75 längre pga utlandsaffe så skulle avtalen sägas upp oavsett kostnad.
Jag känner folk som spelar varje helg och har gjort det i många år men dom tror jag skojar när jag berättar om det här.
Det låter långsökt att någon/några i ledningen har blivit gagnade av det här men så länge atg inte gör något åt det verkliga problemet växer ju misstankarna minst sagt.
Jag lämnar fortfarande in min v75:a på lördagarna men det känns surt som fan varje gång. För jag vet att det kommer inte bli 10M som delas på 4 svenska spelare utan det kommer vara 1M som delas resten går till affe. Om jag nu någon gång skulle få någon utdelning på 7:an vill säga.
Åter till topic. Jag ser det inte alls omöjligt att atg tar bort filinlämning helt och hållet. Om det blir vida känt att "robot spelare" snor alla Harryspelares
Pengar så kan ägg stolsera med att dom har tagit bort möjligheten helt och hållet. Vidare så löser ju problemet med utlandsaffe sig självt i och med att atg använder tekniker med en "klumpfil" så att varken atg eller någon annan kan ha någon insyn i vad som händer där. Om dom kommer på ett fint sätt att presentera vinnare så kanske dom inte ens behöver nämna att dagens 7:a gick till Estland till exempel.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|