Citat:
Ursprungligen postat av Lulle79
V75-1 4 Bear Dancer styrs återigen av Björn, ser inte hur han skall kunna fällas.. Någon som har förslag på motbud? Hur är BD från start?
V75-4 5 Tore, återigen en tungt streckad häst i lärlingslopp, denna måste kunna fällas, hemmalärlingen Johan Sundgren kör Frode Hamres Photo Va Bene, kan det ekipaget utmana kanske?
V75-7 5 Västerboonthenews, Petri Puro och Peter Ingves ser på förhand ut att bli stora favoriter i detta lopp, Big Bill Bac och Oleander vill nog vara med och utmana om segern, kan detta öppna upp för Far och Son Untersteiner med Elit Håleryd och Mynta Broline?
Vill redan nu varna för 9 The Next One i V75-2, Wulcan har bra form på stallet.. Kan bli en knallskräll med rätt resa på lördag.. Skall försöka få fram lite bra info mot slutet av veckan hur TNO har tränat..
|
Tycker de du nämner tillhör de bättre favoriterna men självklart vill man fälla så många som möjligt
Om vi börjar i avd 1 så gillar jag hästen och stallet är i stort flyt.
Själva anledningen att loppet lagts som avd 1 är att ATG vill att många ska vara kvar och sedan lägga de öppna, speldragande löpen på slutet i DD. Känns inte livsviktigt att fälla denna av nämnda skäl (häst+stallform).
Tore. Har lytft sig till något som kan betecknas som idiotform... får avvakta strecken lite någonstans finn ju en gräns.
Västerboonthenews travade bra senast, stor skillnad mot innan och därför tror jag på den, men här finns några motbud och lite av en oddsfråga.
I näst sista undrar man ju vilka som streckar så här tidigt i veckan, favorit från 11e på kort Nothing But Class (53%) och det är en häst jag
inte skulle tro på ens från bästa spåret... jösses.... lurigt med 2 MT Harmony från spetsläge och 4 Aristocat med gasglade Anders... 10 Call Me Hanover in i matchen !??
Veckans spik för mig blir 10 Clara RC i stoloppet, en smula rädd för nr 2 Liberty Pellini men Clara är rejäl o bra.