Visa ett inlägg
Gammal 2014-01-01, 02:54   #11
Pilkast

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Hur kan Hitman vara spelad till 17% i nuläget, dvs. klar andrahandare...?! Jag förstår självklart att klabbet gjort detta pga. Goop - men, inte ens han kan väcka upp de döda - vad fasiken har hästen gjort innan som gör att Goop nu skall kunna få den först över mållinjen...?!

Detta ÄR ett otroligt skitlopp, men spelarkåren måste väl ändå ha någon som helst kunskap i att kunna matcha skit mot annan skit, eller...?! Denne kuse har ju för i helvete bara gått som bästa tid (ja, jag vet att man inte skall stirra sig blind på tider men...) 1.17.5, som 5a på Eskils. Och 1.17.9 som tvåa på hypersnabba Färjestadsbanan som tvåa, 4 längder efter vinnaren i det loppet... Vad i helsike begär folk egentligen...?

Aldrig startat över aktuell och lång distans och aldrig bakom bil... Hoppas på någon fin H2H i morgon, verkligen, så var beredda!!! Denne är klar sistahäst i loppet för mig!!! Har haft andra och tredje ytter i alla starter och har inte behövt gjort något i dessa starter, såg dock ut att ha lite krafter sparade senast. Lättplacerad och inte svårkörd alls - där slutar plustecknen... Kusken Alexander Nilsson har gjort det suveränt i de fyra första starterna, dvs. att lotsa denne krabat till så fina placeringar som denne nu fått...

Kval: 1.20.3
3:a 1.19.1 Volt - 6:e-spår.
4:a 1.1.18.2 Volt - 7:e-spår.
2:a 1.17.9 Volt - 4:e-spår.
5:a 1.17.5 Volt - 2:a-spår, 2160 meter

Vad i denna rad gör att folk spelar denne till 17% av insatserna i detta lopp?! Folk måste vara totalt GALNA!!!

Denne tränas av Hans Nilsson... SAY NO MORE!!!

SCCHAHHHASS!!!!!!

You´ll Never Walk Alone...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DIF (+5)

Senast redigerad av Pilkast den 2014-01-01 klockan 03:52.
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat