Citat:
Ursprungligen postat av overpace
Alltså, sitter här på nyårsaftonkvällen och finner detta intressantare än både champis o Butch Cassidy&Sundance Kid. Tack alla, för nyttig utbildning.
Att kringgå reglerna och manipulera systemen tycks inte innebära några problem om man verkligen vill. Nu tror jag i och för sig, att syndikaten kommer långt bara på gigantiska system och gigantisk rakeback. Men, men...när jag försöker förstå hur Estlandssystemet varit uppbyggt för att klara robot-reglerna med ett konto, så går jag bet. Den rätta raden fanns med på sex olika kuponger...it makes no sense. Körde man matematiskt i 2-3 lopp? Nåja, det kan väl göra detsamma. De visste i alla fall vad de gjorde.
ATG kommer nog att hålla lägsta möjliga profil i denna fråga. Detta är ju Uppdrag Granskning-kaliber med råge.
Jag önskar alla ett Gott Nytt År med följande erbjudande: ger 100 ggr på att ATG når målen i sitt nya MANIFEST...och 1,01 på ATG som vinnare i Pajas-VM!
|
Estlandsvinnarna hade sammanlagt 20 rader med 7 rätt. Det var 6 kuponger med sammanlagt 8 system som spelade "Endast V7". Det blir 20 rader med 7 rätt.
Det går absolut att tänka sig att målvinsten var runt 20M med några utvalda nyckelhästar som vinnare. Då räknar man ut vad den förväntade vinsten på dessa rader blir och kör de raderna lämpligt antal ggr. Om raderna hamnar på samma eller olika system har ingen som helst betydelse.