Visa ett inlägg
Gammal 2014-01-02, 22:19   #1837
robfri
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

dax imorrn igen, bandy på schemat. en mycket svår runda, enda "klara" jag hittar är Villa. Här kommer mina tankar.

Broberg -Edsbyn: Het match, dels jämnt i tabellen men även mycket känslor inblandat när dessa lag möts. Broberg har gått långt över förväntan, man var tippade i botten av serien inför säsong. Edsbyn har vi åkt på ett par ggr, bla sist när de vann borta mot Sandviken. Vågar inte sätta ngn vinnare här, tror det kan gå hur som helst, vill ha många tecken här & gör även ngt hål för att ha en bred ram.
2,3,5,6 - 2,3,(4),(6),7

Kungälv -Vänersb: Oxå svår match, Vänersborg bättre i grunden, men Kungälv starka hemma vilket man visat flera ggr då man matchat betydligt bättre lag än Vänersborg. Blir till att måla på här oxå....
2,4,5,6 - 2,(3),(5),6,7

Ljusdal -Villa Lid: Med så många tecken spridda blir det inte mycket kvar. Men ska vi chansa gör jag det gärna i denna match då det på förhand är den säkraste vinnaren i form av Villa. Man har visserligen inte rosat marknaden helt på bortaplan, men nu väntar Ljusdal som enligt mej är seriens sämsta lag. Villa ska vinna lätt & jag tror det kan rinna iväg. Även här blir det ngt hål för att täcka en bred ram.
2,3 - 5,6,8,F

Ramen på detta system 3200 rader, bantas ned till 2048 rader med krav att minst 1 tecken inom parantes ska sitta.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
one (+3)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat