Visa ett inlägg
Gammal 2014-01-04, 01:38   #105
Lulle79

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 159
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Obegripligt hur folk kan förorda Tore än mindre spika den!? Ingen dålig häst men den hade bara ca 130.000 kr på kontot för ett par starter sedan! Ed Rapide etablerad hårding i klassen som ska tas ned i spets! Tänk på det!
Vad spelar det för roll om Tore bara hade 130'000 kr på sig för ett par starter sen? Näst senast vann han 200K och spöade relativt lätt i mina ögon, Jeepster-Ground Proximity-Let it happend-Linslusen-Uroy m.m.
Jag förstår inte varför alla alltid snackar att om en häst har tjänat snabba pengar? Tore har ju vart grym i sina senaste starter och tjänat välförtjänta pengar..

Sen kan man spela efter statestik oxå..
Favoriterna vinner 57% av gångerna i lärlingslopp på Halmstad i jämförelse med spår 1 som har en nolla i den historiken.
Tore har 100% (1av1) på 2640, Ed Rapide har 0% (3av3) på 2640
Källa: Klubb33

I brist på andra jag tycker är värda att spika (förutom CB i guld), förlitar jag mig på att Oscar kan hantera Tore och dom vinner med minst en halv längd till Ed Rapide.. Dock måste jag erkänna att hade jag haft några 1000 till att spela för så hade jag garderat med 1,9 (natten är iofs ung, och systemet är inte inlämnat än, det återstår en del lopparkiv att plugga)

Jag varnar återigen för 9 The Next One i V75-2, en stark och rejäl häst som har en grym skalle, bra spurt och har tränat bra. Med rätt resa sänker TNO många på upploppet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+1)
Lulle79 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat