Citat:
Ursprungligen postat av Lulle79
Jag brukar ha 4-7 hästar med i första.. Spikade senast och va borta efter första, har sagt innan att jag aldrig skall spika första, och kommer aldrig göra det igen
Lillgrabben Untersteiner skall man aldrig underskatta..
Då är första avd. klar..
V75-1: 1,4,6,9,10,11
Bara 6 lopp till att klura ut 
|
Har bantat lopp ett en del, garderar upp i andra lopp istället..
V75-1: 1,4,6,10
1 TDMF tar spets och kommer garanterat få sig en tryckare av 4 BD, Goop är dock smart och tar upp BD efter 500m eftersom Takter vägrar släppa ledningen, Peter U sitter och avvaktar med 6 Stricker som 3'a utvändigt, 500 kvar gå han ut i 3'e och in på upploppet drar han med sig 10 Prince Orlando.. Hårt i mål mellan dessa 4 hästar och turen får avgöra om V7'an är värd 23kr eller 159kr efter första loppet.
V75-2: 2,6,7,9,12
3 Sheer Bliss kommer lätt till spets, kommer få en rejäl tryckare av Ingves med 2 Sundholms Keynote. Svarar 3 kommer 2 och 3 vara borta från segerstriden redan efter 500 meter.. Skulle 2 komma till spets finns en möjlighet att hålla denna in i mål (därför är han med på kupongen) Men det troliga är att det blir ett toktempo där framme, jag tror att då kommer Peter lägga på en rökare med 7 Staro Harlequin, som i sin tur drar med sig 6 Julia in Focus, dessa två kommer sen fightas om ledningen med cirka 1000 kvar av loppet.. André kommer med 500 kvar sända sin styrkehäst Qualis Talis ut i tredje och med sig i rygg har han en smygkörd The Next One, dessa två hästar kommer göra upp om segern i ett rafflande upplopp där 9 The Next One kommer stå som segrare med ett huvud.
V75-3: 4 Capello Bob
1,3,5 kommer kriga om spets, vem som tar denna är osäkert, men det spelar ingen större roll då 4 Capello Bob blir släppt till ledningen efter en tryckare 1000m in i loppet, denna i sin tur kommer hålla ett behagligt men ack så hårt tempo resten av loppet in i mål.. Vinner med 1 längd!
V75-4: 5 Tore
1 Ed Rapide tar spets, kommer dock få hårt tryck av 2 Bazire Brodde för att få rygg på denne, detta kommer sätta sig i benen på båda hästarna och utnyttjas av 5 Tore som lätt tar sig till ledningen efter 1000 meter. Ledningen håller han in i mål och har på upploppet tillochmed ryckt ifrån och vinner med 3 längder.. Bakifrån spurtar 9 Photo Va Bene in på en 2'a plats och tvillingen blir 5-9 till fina 10ggr! (för er som vill ha lite pengar till DD senare)
V75-5: 1,2,6,10,11,13
Är på jobbet och hinner inte dagdrömma mer, men här varnar jag för 11,13 som med rätt resa är med där framme
V75-6: 1,2,4,10
Hittar 1 Berlusconi ut från rygg ledaren kommer han bli hyperfarlig på upploppet
V75-7: 1,3,5,6,7,10
miljonen tar vi på 7 On hold i sista, mångmiljonerna tar vi på 3 Åtting Hornline.. Dessa två är riktigt farliga att lämna utanför kupongen.
Hoppas ni orkat läsa mina tankar.. Nu blir det att jobba så man kan sluta 7.00 för att hinna hem och sova en stund innan man ska bänka sig framför tv'n och jobba hem miljonerna i soffan..
Lycka till imorgon alla... /Lulle