Stall Anders Svanstedt
Halmstad 4/1
Palermo ceasar lopp 4. Har de strulat för varje start för mig på ett eller annat sätt. Tränar dock väldigt fint. Bytt stall för 3 veckor sen. miljöombytet kan göra han gott. Om han lever upp till sin kapacitet, så ska han vara med där framme. Barfota fram.
Alchemilla rich lopp 8. Gick ok senast, Spurtstark som behöver bra resa för vara med där framme. Distansen "tror" jag inte ska vara något problem. Barfota RO
Unique Gowan lopp 8. Har gått bra en längre tid. Fått bra lopp de senaste och det har resulterat i bra pengar. En stark häst som har toppform. Barfota RO
Båda mina hästar i lopp 8 kan tjäna fina pengar med rätt resa, dock ej hett segerbud på någon.
Aristocat boko lopp 10. Har varit jätte bra dom 2 senaste starterna. Är ute på fel distans idag men loppet låg bra i tiden. Kommer köra försiktig då motståndet är mycket bättre än tidigare. Är i grund och botten en topphäst Barfota RO
Övriga kuskstyrningar.
Everywhere lopp 6. Sofia Aronsson. Blev lite het senast. Därför fick kusken gå fram i dödens. Normalt sett ingen het häst. Distansen passar bra då hon är en stark häst men tuffaste motståndet hittils i karriären. Barfota RO
Twings divigaflinga lopp 9. Roger J Jansson. Tränar bra hemma enligt skötare Josefine Ivehag. Möter tuffare hästar än vanligt. Inte snabb ut. Hoppas på pengar. Barfota RO
Trevlig lördag och lycka till med liret. // Team Svanstedt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|