Visa ett inlägg
Gammal 2014-01-04, 22:10   #1
sandro

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 488
Standard

Nytt bolag till V75-Tillsammans söker medlemmar.

Ämne:
Vinstsugna medlemmar till bolag på V75 Tillsammans: V75 Pensionskassan

Om denna tråden:
Håll tråden ren från onödigt snack men skriv gärna mailen ni vill ha en inbjudan till om ni inte orkar skicka PM så bjuder jag in Er.

Hur:
Intresseanmälan med ditt namn & e-post adress via PM till sandro så skickar jag en inbjudan.

Antal medlemmar:
Max 30 st.

Kostnad:
Andelskostnaden ligger på 100:- per andel, max 10 st andelar per medlem.

Spelstopp:
Spelstopp ligger ”vanligtvis” kl. 13:30 på lördagar, vid extra V75-omgångar så kan spelstoppet variera.

Stopp för köp av andelar kommer sättas 1 timme innan spelstopp så vi har gott om tid på oss att sammanställa stats, kolla info, värmningar mm.

Omgången kommer aktiveras på onsdagar (vid ordinarie lördagstävlingar) så vi som medlemmar hinner snacka upp det ordentligt i V75 Tillsammans-forumet.

Upplägg:
Det kommer vara raka puckar och inget krånglade med reduceringar mm då ATG har en gräns på max 4 kuponger / bolag.
Hela kassan kommer "först och främst" läggas på en kupong...

Jag kommer att spela statistiskt med spik på två av favoriterna i dom tre inledande avdelningarna i varje omgång.
Detta innebär att personerna i bolaget i princip kommer få med vad dom vill i dom resterande avdelningarna.

Skulle vi komma upp i en kassa på t.ex. 3000-4000:- eller högre allt eftersom det rullar in nya personer i bolaget så kan man ha ganska rejält med hästar i garderingsloppen med två spikar.
Att gå kort i början & sedan måla på är tanken med detta bolaget!

Söker:
Medlemmar som har tålamod att stanna i bolaget till den dagen det smäller till ordentligt och gillar tänket med att bygga V75-system på stats.

Jag har förståelse för om du som medlem missar någon enstaka omgång men drar det iväg till missade/ospelade 2-3 omgångar på raken och bolaget är fullt så är det givet att jag vill fylla upp din plats med en ny aktiv medlem.

Har haft bra kontakt med några andra medlemmar på sharps som kommer gå med och gillar upplägget, förhoppningsvis kan vi fylla bolaget ganska snabbt nu när vi drar igång det.

Välkommen!
Migge (+10), overpace (+10)

Senast redigerad av sandro den 2014-01-04 klockan 22:12.
sandro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat