Citat:
Ursprungligen postat av xanathaar
Ja, vi värderar väl det där lite olika antar jag. Bra i jobben lika med "bättre än någonsin i jobben" enligt en viss tipssida. Då tolkar jag det som att den är iordning. Enligt mig så skulle en Lex Lotus i form och lopp i kroppen vara storfavorit i detta lopp utan tvekan, då är 14% lite i jämförelse.
|
Som sagt har inte sett någon intervju angående hästen vilket såklart är intressant och viktigt på en häst som varit borta så pass länge.
Är det så att tränaren tror på bra chans ja då är det även större chans att man även kör för seger.
Men allmänt är min efarenhet att man ska vara försiktig i sånna här lägen när hästar varit borta så pass länge speciellt hos mindre tränare/ägare som är extra rädda om sina djur.
Att den med full form skulle vara storfavorit här är lika självklart som ointressant idag eller hur?
Vi är förmodligen inte så långt ifrån varandras värdering som du tror men tycker samtidigt om att utmana och diskutera andras idéer och komma med andra tankar för att fördjupa innehållet.
Lycka till med dagens spel och välkommen till forumet!