Blev såhär! Tog mig i kragen och plockade bort Witasp i femte just på grund av den sopa han är! Varför strecka någon jag inte har förtroende för hur mycket optimist han än är??
Registrerat spel
Datum: Söndag 2014-01-05
Bana: Gävle
Spelform: V64, omg. 3
V6 - endast vinst vid 6 rätt
Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 6, 7, 8 (3)
2 3, 11 (2)
3 3, 5, 9 (2)
4 2, 5, 11 (3)
5 4, 9 (5)
6 6 Miss Elaza (4)
Vadet gäller startnummer
108 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 108,00 kr
Kvittonummer: CB80 A6A1 111B XXXX
Gällande andra avdelningen förstår jag inte vad ni yrar om? Spets tar Lingbo Helen och hästen har både form och hårdhet att vinna lätt från spets! Lingbo Helen har körts passivt medvetet men nu är det dags att ladda för spets och slut! V75 sist och fast då med gott om krafter kvar! "Räcker den till i gänget?" skrev någon? Förstår ingenting...?
Motbuden då? 2 Bubbly är en kapabel liten knatte men sämre häst och absolut inte lika hård och härdad som Lingbo Helen! Tog några segrar i början av karriären men har lallat på orten i lopp med max 35.000 i förstapris. Lägg därtill Lars-Åke Söderholm i sulkyn så förstår ni att det inte är vinnaren! Lars-Åke kan bli hängande i tredjespår från bricka två auto! Så illa är det! Resten då? 6 Twigs Unique kan inte ta sig till spets av egen kraft och blir utsvarad! Dödens eller tredjespår!? Vinner inte därifrån! 8 Rouquine hade kunnat utmana om bättre spår men nu är det kört! 10 What A Supergirl är väl tredjehäst i loppet men ingen feeling för den idag. Utmanaren är som jag har skrivit 11 Chiquellinne som kommer som en pil sista 600! Dagens bästa tvilling! 3-11! Låst på dessa!
Frågor på det?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av doob den 2014-01-05 klockan 14:59.
|