Visa ett inlägg
Gammal 2014-01-06, 14:09   #30
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Förstabudet är som sagt SOS på Ladys Photo, men det är ett skitlopp och många med chans där bakom. Känner mig inte trygg utan halva fältet på ramen, men Ladys Photo som ensam A-häst. Candor Hall är väl minst spelvärd i hela loppet från det där läget.

Om man vill gå emot Troll Viktor är de enda buden kuskstärkta Lysjömocca och Balderina NO som jag ser det.

Stoloppet är ännu ett skräplopp och det är en eller väldigt många som jag ser det. Chansspikar Goop, det låter bra från stallet och ska väl bli spets även om "gubben" kör.

Fjärde ser svårt ut. Notera kuskstärkningen på Bello Neo, den ska med vid gardering!

Svårlöst i DD-1 också. Jag sätter Pilcinella Vald som ensam A-häst, ser ut att ha bra grundchans med fint läge och bra kusk.

Polar LB agerar lite trögt tycker jag och från bakspår på medel tror jag det blir svårt för Olle att gå runt dem. Låser istället på Raising Rhonda och Pave The Way som är grymt bortglömd idag!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat