Citat:
Ursprungligen postat av RazshVollril
Ja, jag menade att x antal rader måste de fyra lagen jag nämnde vinna t ex. Samtliga av de raderna blir väldigt ospelvärda ifall det inte skräller rejält i övriga matcher och de skrällarna finns inte.
Vidare var Port Vale (tror jag det var) väldigt överstreckade.
Så ifall vi nu antar att ni fått 13 rätt igår hade den gett runt 10 000 kronor. Hade t ex Man U vunnit pratar vi en utdelning på kanske runt 3 000 kronor även om ni enbart fått 12 rätt då, men ändra i en annan match och det blir fortfarande låg utdelning på 13 rätt för er.
Speciellt sannolikheten är att dessa rader inte infaller så ofta som 1 på 3000 vilket gör att det saknar spelvärde där. Och skulle det funnits spelvärde så är det ju bättre att bomba in den raden 10-50 gånger.
Jag har påpekat sådant här förr och säger det igen. Det handlar om spelvärde till slut. Ska ett bolag kunna gå plus måste det när man sätter 13 rätt ge mer än vad insatserna är alla de gånger då man itne sätter 13 rätt. För det är svårt att sätta 13 rätt oavsett hur man spelar i stort sett. Men när man gör det måste man få betalt...
|
Där har du helt rätt, är ju lite som travet, när det väl slår ska man bli rikligt betald. Så allt handlar självklart om spelvärde. Det jag reagera mot här var din spydiga kommentar mot bolaget. Men dina efterföljande kommentarer & förklaringar köper jag till fullo.
Sen kan man väl även konstatera att gårdagens kupong inte var så rolig, är svårt att hitta spelvärda % i cupmatcher, tycker jag iaf.