Citat:
Ursprungligen postat av RazshVollril
Peaberry är inte behov av spets för att vinna! Som jag sa låser jag ev på Peaberry och Disney Tooma. Kanske tar med Real Showman också. beror på vad jag kommer fram till under de närmaste dagarna. En häst som är chanslös i loppet är Donttellmeanymore åtminstone. Utility Bus är väl småspännande också. Övriga är också borta! Bäst chanser har Peaberry och Disney Tooma. Frågan är om du tycker Peaberry har bättre eller sämre chanser än senast för då var den chanslös...
O.U.Glide skulle egentligen slutat tävla men har ju tänt till med en femte och sjätte växel, det ska inte nonchaleras helt enkelt. Men det blir nog inget lås där. Dock kommer Sandrngham Hanover ha toppchans att vinna! Klar förstahäst i loppet. Montgomery Gel får nog också plats och sen är frågan vad jag ska göra med Chapeau och By Air, troligen får de inte plats då deras vinstchans i förhållande till streck kommer vara överstreckade båda två men det återstår att se.
Sen fattar jag inte hur du kunde spika Capello Bob senast faktiskt. Det är för mig en gåta. Fruktansvärt överstreckad häst i ett lopp där de flesta hade vinstchans! Speciellt Iamtheanswer som gick som ett spjut bakom Politiken för tre starter sen. Och då var Politiken storfavorit mot Capelle Bob för två veckor sen men blev fast på innerspåret då.
|
Var också överraskad över att folk skrek ut Capello Bob som vinnare, INNAN loppet - nu gjorde ju hästen det djäkligt bra, särskilt då denne hatar dödens normalt sett... Hade vunnit med 100 om ledning...
INGEN gillar att man säger sådant i efterhand, som du nu gör, men du kanske även kritiserade FÖRE loppet, eller...? Vad vet jag...