Visa ett inlägg
Gammal 2014-01-08, 12:45   #44
RazshVollril
Banned

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 335

WinterIsHere
Stats: 87 - 185 - 5
ROI: 88.82%
Vinstprocent: 31.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av whalz Visa inlägg
Varför tror du så mycket på sandrngham? Det är ju inte direkt så den vinner ihjäl sig och den brukar väl gå bäst i ledningen?
Dels för att det var en mordvinnare förra loppet men fastnade invändigt! Då var tanken att spika kommande lopp en skulle ut i. Sen går den dock ut i ett lopp där jag blivit tveksam till att spika, dock är den klart understreckad enligt mig.

Vidare har hästen gjort bra prestationer flera gånger på V75 men inte satt nosen först. Visst, det kan ju vara en liten tanke att ta med men inget jag tänker hänga upp ett system kring. Var ju tvåa bakom Chapeau i slutet av november på kort, slagen med en halv längd då.

Samtidigt som loppet inte blev lika enkelt som jag hoppades på så skrämmer inte motståndet heller. By Air tror jag har klart sämre vinstchanser t ex. Chapeau blir väl den som ska plockas ner förmodar jag, men det finns ju Ulm Karsk och Montgomery Gel som förhoppningsvis hjälper till med det!

Tycker den är given, speciellt om man stirrar sig lite blind på senaste loppet där den hade mycket krafter kvar som den slapp göra av med.
RazshVollril är inte uppkopplad   Ge poäng