Visa ett inlägg
Gammal 2014-01-09, 17:46   #74
Klanke

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

Analys av avd1 och avd2

By Air är hyffsad ut men ingen startkatapult har varit bra i Berghs regi och har 8 av 8 från ledningen. Bästa chansen på förhand enligt sonen. Tror att även en häst som Chapeau som vek ner sig totalt senast kommer att släppa till By Air eller Montgomery Gel, Jag tror att Jorma kör offensivt med sin adept och kan vinna detta. Hästen har toppform och radat upp riktigt bra prestationer på slutet, gick 12 sista 1000 senast (starka papper) Skulle Jorma vara före i starten med Montgomery Gel så tror jag inte han släpper någon förbi sig vilket skulle innebära toppchans på sina 18%. I dessa typer av lopp vinner sällan ledarhästen utan nästan 60% har segrat från bakspår. Miljondragen är O.U Glide som gick fram utvändigt om ledaren senast, tågade bara på och övertog spets 500 kvar, gick 11.8/1000 stallet verkar vara på gång och denna häst har nästan alltid varit en snackhäst men det är först sist vi fick se vilken kapacitet hästen har. Är han lika fin igen lär han bjuda upp till dans. Ulm Karsk har kört lite väl passivt på slutet, ändå bra spurt senast, fast med allt gången innan, står lite på tur för att vinna snart. Bortglömd... Kör utgång på nr 5 men därbakom kör jag 3-7-8

avd2.
Örbäckens Crullea vinner om inte loppet sitter i benen, tänk på att det bara var 14 dagar sedan hästen fick det tuffa loppet blir onekligen överstreckad. Given utgång men inte mer.. Opportunity har visat riktigt bra kapacitet i svanens regi, debut ny i Walmans stall. Behöver kanske loppet? känns ändå relativt tidig, lär få en fin resa, svarade ju för flera vassa insatser ifjol. Abboren är en tuffing som brukar gå bra efter vila, rejält stark och utmanar normalt. 8% (spelvärde) Captivating ås har gjort tre starter i Rejos regi och gynnas troligen av litet fält, gav formbesked senast efter en vass slutstöt från femte utvändigt. Kan skrälla här! FAMOUS DREAM har mycket hög kapacitet, kommer från formstall och är mycket vass på speed, får perfekt resa? Peter tror på en bra insats. 2% Västerbro Collect är snabb ut och söker sig till sargen, får man luckan till slut lär man avsluta fort. 1%. Har 2 segrar i karriären dessa båda är tagna i rikstoto lopp.

Resten kommer på min blogg fredag kväll... ses då...
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng