Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-14, 01:49   #1
Boone
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

[14/4] Dagens MLB pick: So far so good!


Officiella: 13-0-1
+58 UNITS


Efter 14 spel är vi alltså 58 units upp och har ännu inte en förlust. Tror ingen hade ens vågats hoppa på ett facit likt detta, men det är bara att nypa sig i armen och inse att detta inte är en dröm. Vi är inte ofelbara, men vi kommer köra på som vanligt med noga utvalda picks för att hålla uppe träffprocenten.

Idag blir det som vanligt ett spel:

Washington Nationals (C. Stammen) @ Philadelphia Phillies (K. Kendrick) (01:05)

Total runs in game UNDER 10.5 5u @ 1.877 (O)

Vi går alltså ifrån våran trend att spela över på dessa två lag för att istället byta till ett underspel. All lättläst statistik för denna match pekar på ett överspel, men om man gräver sig djupare in i alla siffror ser man att överspelet kanske inte är speciellt bra längre. Phillies kommer med hög sannolikhet att vila två av sina superstjärnor Jimmy Rollins och Jason Werth vilket är ett stort avbräck för deras lineups skull både i form av snabbhet och batting average. En stor kugge för Nationals, Zimmerman, står som probable, men lär förmodligen inte vara 100% vilket bör påverka hans insatser i battingboxen. Med alla dessa stjärnor friska och OK i Washington förra veckan lyckades de få till 11 runs, men nu när pitcherna har sett respektive lags batters 4 gånger denna säsongen redan så borde de kunna optimera sitt spel till att få till ännu färre runs. Phillies 2-6?

Som vanligt, lycka till!

Vill också passa på att posta vår ekologiska Pinnacle-affiliate länk här eftersom många verkar missa vart den finns:


Edit:
Med lite överslagsräkning kan man få en ungefärlig siffra vad mycket vi har tagit från spelbolagen allesammans:
300 (medelbet, 200 utan crew) * 58/5 (antal bet plus) * 500 (antalet användare som läser tråden dagligen):
1 740 000 kr. Inte illa 10 dagar in på säsongen och fler lär det bli som följer också. Tipsa era vänner! Finns inga förlorare här förutom spelbolagen!
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat