Visa ett inlägg
Gammal 2014-01-11, 02:50   #174
varulv

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 6359
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fyran Visa inlägg
Och du tror Varulv hade den spik på lördagen, när han blev intervjuad ons-torsdag..?

Ignorera är bra. Har tagit bort en gnällspik som sällan ger något...

Att få den bekräftad av någon betalservice är väl bara en nackdel, man blir av med massor av spelvärde...

Cornelis ger pluspoäng!!

I övrigt: Ska man gardera Marre, som kanske blir struken, tycker jag nog det är "spelvärde" i Bob Hope. Fem starter efter skada och spetskandidat. Utan Marre i loppet tycker jag definitivt den ska streckas.

V75-4: Ett skrälldrag i 4 Alfas Dimitri. Opålitlig men snabb. Hade vunnit senast utan galopp 700 kvar, vilket även kusken till vinnaren av loppet bekräftar här:

https://www.sharps.se/forums/trav-gal...-2/#post306131

Bästa spiken just nu: Örbäckens Cruella

Men banan kan ju spela en del spratt för många hästar och intryck idag och imorgon kan vara olika. Lycka till, alla!!
Fyran har koll på grejerna! Blaskan ringer tidigt på fredag och ber om tips..något svårt att ge tankarna vid den tiden. Du har dock helt rätt i att Capello inte spikades.. Det enda som "stämde" med systemet och blaskan var Stirling Allstar.

Måste även kommentera Marre imorgon. Det viskas runt omkring att Marre stryks imorgon om banan kräver brodd, så håll koll! Lär isf bli en sen strykning. Man får inte stryka pgs det som skäl, så det kommer heta "sjuk men inget allvarligt".

När det kommer till start i Pda så tro inte för en sekund att DETTA lopp, om han stryks, spelar roll för den matchningen. Jag hade aldrig någonsin matchat min stjärna i sista loppet inför Pda med brodd, inte en chans i helvetet!

För övrigt blev min United Face 3:a i ett preparelopp nere i Cagnes sur mer idag, gjorde ett ruskigt bra lopp och jag är väldigt nöjd med intrycket! Nu matchas han för ett montelopp den 20:e på Vincennes. Rekommenderar er att spela honom i det loppet! Han kommer ha en helt strålande säsong i Frankrike i år!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
heddari (+5), Pilkast (+3), riddler (+5), jazboy (+1), zamora_79 (+2), DIF (+5)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng