Citat:
Ursprungligen postat av varulv
Fyran har koll på grejerna! Blaskan ringer tidigt på fredag och ber om tips..något svårt att ge tankarna vid den tiden. Du har dock helt rätt i att Capello inte spikades..  Det enda som "stämde" med systemet och blaskan var Stirling Allstar.
Måste även kommentera Marre imorgon. Det viskas runt omkring att Marre stryks imorgon om banan kräver brodd, så håll koll! Lär isf bli en sen strykning. Man får inte stryka pgs det som skäl, så det kommer heta "sjuk men inget allvarligt".
När det kommer till start i Pda så tro inte för en sekund att DETTA lopp, om han stryks, spelar roll för den matchningen. Jag hade aldrig någonsin matchat min stjärna i sista loppet inför Pda med brodd, inte en chans i helvetet!
För övrigt blev min United Face 3:a i ett preparelopp nere i Cagnes sur mer idag, gjorde ett ruskigt bra lopp och jag är väldigt nöjd med intrycket! Nu matchas han för ett montelopp den 20:e på Vincennes. Rekommenderar er att spela honom i det loppet! Han kommer ha en helt strålande säsong i Frankrike i år!
|
Grattis till tredje platsen...