Citat:
Ursprungligen postat av Rejs
Synd att du sticker vidare, försökt att hitta vad som har hänt och vad du drar men hittar det inte. Vad händer?
Får tacka för spelen du givit, framför allt den senaste månaderna...
|
Jag kommer vara kvar på Sharps och ska försöka få upp alla spel i spreadsheetet men kan inte göra det före 23. De som är vakna och sugna hoppas jag fortsätter att rygga. Detsamma kommer gälla med 1st5-ML och FT-totalerna i basebollen.
Jag har precis flyttat tillbaka till Sverige (temporärt) och är i behov av en något mer stabil inkomst de närmaste 4-5 månaderna. Även om spelandet har gått bra sen jag drog igång igen behöver kassan få växa till sig lite. Jag fick först ett, och sedan ett till, erbjudande om att "sälja" delen av marknaden jag inte spelar upp själv. I princip är det som att touta till en person, han flyttar marknaden själv. Jag har nu accepterat ett av erbjudandena, och får betalt för att ge spelen till marknadshögsta odds före de sänks.
Som sagt, älskar Sharps och jag vill fortsätta vara en del av forumet. Kommer bidra med andra spel utanför MLB och NBA som vanligt och sedan kommer de tidigare två upp senare i de flesta fallen.