Det här var det bästa Google translate kunde åstadkomma...
Från början pivåbent ut .
Ingen av hästarna i V65 - 1 har vunnit lopp under det sista kvartalet . Bara en seger det var för åtta hästar i hela förra säsongen . 1 Två Sen nu komma från ett spår med Coach Peter Rasmussen i sulkyn . Jag minns det som vinnare i London i september med Bent Svendsen , och försvarade den i huvudet hela vägen . På tredje plats i november blev slagen av Tarantino som den intryckt i döden för 16 - hastighet för de första 1000 meter och kämpade i alla fall avsluta tätt bakom Palermo Cross , som har sedan fortsatt att utvecklas . Det är inte omöjligt att den försöker att leda från start till mål . 2 gånger i rad har varit ganska optimistiska om 2 Regitza Star efter sin fina slut för tre starter sedan . Båda gångerna galopperade omotiverat . Holder på trav jag tror att det har hastigheten att överraska . 3 Speedy barn är svårt att köra felfritt . Kent Friborg körde runt säkerheten i slutet av skivan bakom Rocking skugga , och i slutet av 15 -växlad sideste de 1000 meter var ett klart steg framåt . Det är farligt för en mjuk version här med Jeppe Juel . 4 Stark Shadow kommer i comeback efter några månaders paus . Det har gått bra i Aalborg tidigare vid flera tillfällen , återigen övervägas om formen är där. 6 Phantom KD galopperade flera gånger i uppvärmt , sist men gick en topløb i loppet . Är det felfritt igen är farligt , men det kunde inte ge före det första valet i november . 5 Rex Neo är bäst under tillsättningen , men var inte så bra på sistone. När han satt dock långt tillbaka i loppet kördes i jämn 15 - tempo , och när attacken var på en liten utflytning , och så fanns det ingenting i den. Birger Jørgensen är alltid farligt i dessa typer av raser, där målet är att spara mest på sprint krut .
Efter fin modell händelse är 3 Trophy D' Amerique redo igen !
Mellan jul och nyår var Anders Pedersen Model händelse med 3 Trophy D' Amerique och hästen så fin och monteras . Jag hade ett stoppur på hästen och avslutade de sista 1000 meter i 16 - fart och stil var perfekt över ribban . I början satt i infielden i det tredje paret inne i ett lopp Toxy Smith vann före Sigurd , och galopperade med krafter intakta när hålet var på väg att komma i sin linda . Om det är bara något förbättrad jämfört med testkörningen kan Jeppe Juel vinna med låne varor igen . En av de tuffaste motståndarna kan förbättras 1 Tyst Hastrup . Hon var efter en lugn öppning sista offensiv dagens kurs utanför Oh Gosh Den Hess och Simoni Red , och hålls snyggt med 17 - fart över de sista 1000 meter . Från ett fint spår är bra tips chans den här gången , och det kan vara överraskande . 10 För att du var tvungen att försvara sig från trycket från Twilight magi slutligen som en favorit , och det hade att bita ihop längs driften för den stridande moster , men ändå föll väl med flaggan på topp , och det bör återigen bli en bra topp - tre chans . Jag tror att det kanske har en liten fördel med autostart nu . Flera av de andra visar god jul och nyår bildar , så det är inte omöjligt att det är i den låga klass som " skräp " som kommer , men jag litar på en av de bästa förarna .
När den andra slå Flemming Jensens två hästar ?
Varningslampor blinkar alltid med mig när jag ser att Newman Ras AB är ägare och hästarna kommer ut för första gången i Flemming Jensens regi . Det måste sägas att 1 Söt Flukt hittills inte gjort många glada , men stamtavla Offshore Dream och en Florida Pro - hopp kan visa sig vara värt att vänta . Det är upp till bevis , men det måste ju på kupongen när Flemming väljer den över 8 Loaded Gangster . Det var mäktigt att se det sista av Fyn , var dagen utrustad med murpfyblænder på insidan , och reagerade starkt , så loppet utåt under hela loppet, och var mycket nära att förlora trav . Nu kommer det efter pausen , och stilen är rätt , hastigheten till seger . Jag bevakade även med 2 Special som startade utanför Sambuca Knick senare och tryckte på . Midway gick till infield , och sköt bra att stänga av mål där det tog tredjeplatsen bakom Palermo Cross och Touch Of Babe men inför onsdagens seger Sambuca Knick . 4 Scarlet Magi fungerar bättre igen , och kämpade bra mot fina hästar sist , i ett lopp som vanns av kungliga dröm tjugo meters tillägg till mållinjen . Det är snart tillbaka på det vinnande torget . 6 Sensation gick i samma lopp på utsidan av varven och var också involverad i tvisten hela vägen till målet , och nu har det över hela kroppen efter pausen .
Kan de halv gamla ärevördiga Crowns Banker vinner de första League 1-lopp ?
Här tror jag stenhårda 6 Crowns Banker . Samtidigt som jag är nästan säker på att den " nygamle " coach Peter Jensen , tillsammans med sin uttalade första föraren Jeppe Juel , är ganska angelägen om att få en så bra start på sin självcoachningkarriärsom möjligt . I den sista starten kom Crowns Banker bra med topphästar som O'Grady , Solvato , Montgomery Hill och Baht Launcher och jag tror att formen är tillräckligt för att spela första fiol här. Det kan både öppna och stänga , och i ett litet område , jag tror att vinnaren om den undviker död på vägen . Men det finns förstås de som vill skydda och du är fri , och i det sammanhanget kan läggas till 1 Magic Carpet Ride USA , 2 Nouvelle Pelle och 3 Repay Merci kan vara möjliga ämnen . Magic Carpet Ride USA vann gulddivision i Norge senare, efter en fin sluthastigheten , och i förra starten var det motsatta snabbt stänga bakom MT Big Business som hade härskat över spetsen . Starta Fast 2 Nouvelle Pelle har inte vunnit på länge , men de villkor sprint och toppspåretär just den sak för att passa den åldrande overhead , och Repay Merci Birger Jørgensen kör en gång som treåring i Taroks Mindeløb bakom Bibi Kievitshof , och sedan sa han till Knud mönster till kunde hans tidigare lärling vinnande danska Lodge Derby med ! Den visade vägen , framsteg nyligen och hade varit fritt som det hade en övergång i sin linda , jag tror att det hade vunnit , och orkade hålla på målpassage .
I landets näst bästa ligan , korten är också väl blandat !
I League 2 stater mer redo , för under året för att avancera till den bästa klassen . Vem gör det första är svårare att förutsäga , kommer det upp över 500.000 dollar i prispengar . 10 Makin Me Dizzy gick superløb senare där det rasade från 12 - hastighet för de första 1000 meter och ändå vann med god marginal . När toppen är bra, och det kan också vinna på den andra raden. 5 Pikant Brogård har varit bra att gå långt , och testas nu med Birger Jørgensen för första gången . Det var en superløb bakom Rocky PH i London förra efter förargade start fel som kostar 50 meter terræntab . Är det perfekt, segern nu istället . 8 Sexy Dirty Money galopperade i toppkampenmed Rolex Boy sena Makin Me Dizzy ras , men det slog den senare i sitt första möte på grove i november . 1 Rolf Lynghøj stannat längre paus igen , men Thomas Bonde kör inte till Ålborg bara att köra i själva ladan bästa häst . 7 Omilo har toppform och tävlade tidigare Onaldo Elle Lund sist men nu bågen böjs också, och det går upp en klass . 3 Obelix Damhus har perfekt spår med Rene älskar vagnen igen . På sina bästa dagar kan vinna den här tävlingen , men det skulle snart visa det . 6 Orange Avenue har också bra utbud , men den togs bort sent i loppet , men efter uppvärmning på grund inte ras - relaterade frågor . Är det klart nu på plats , överraskning , men för dagens kupong med tanke på det alltför lätt .
Kommer Serena vara redo att vinna sin första seger ?
Tennis Star Serena Williams vinner nästan varje gång hon spelar , men stoet 3 Serena har aldrig vunnit tävlingen ! Jag ser den som något icke - vinnare , när du ser det går , men det har många gånger varit tufft race , och det har ofta haft dålig start spår eftersom det har gjort i vintage tävlingar på grund beräkning av punkter , och som ett resultat hade att välja startspåretsom en av de sista . Som treåring sprang upp till Sweet Home Alabama i Grand Prix , och förra året körde den rakt upp med Sunbeam i 4 - års Grand Prix för ston i kampen om andraplatsen bakom Starlet beat . Nu veva ut från Flemming Jensens lada , och det är något som han är väldigt bra på , det är att få dem först över linjen . Är hon bättre , hon kan bli en av våra gamla goda ston , eftersom jag anser att det finns potential . 8 MT Follow Me är också extremt Kapabel på sina bra dagar . Spår 8 på sprint med staldudkørselen är lite knepigt , men gör Jeppe Rask hindret kan väl vara valacken är starkare än stoet från stallet , och det kan visa sig bäst för slutet . 2 Först och Princess har också fin form , och driver nu tränare själv igen . Starten snabb och stabil häst har chans att få nästan garanterat ett lopp i bräschen för bra position , och det tar inte en hel del tur för att det sitter där . Om du har råd är 9 Basnæs Ficinos också en outsider . Han är på toppen av tiden och kan åter köra rätt upp med rätt körning .
V65- förslag
1 Avd 1 - 2 - 3 - 4 - 5-6
2 Dept 3 Trophy D' Amerique
3 Dept 1-2 - 4 - 7 - 8
4 Dept 6 Crowns Banker
5 Dept 1-3 - 5-7 - 8-10
6 Dept 2 - 3 - 8
540 kronor .
Hästar som är toppström :
1 avd : Här tror jag ledningen till 1 Two sent som 2 Regitza Star har inte fungerat särskilt snabb start .
2 avd : 1 Tyst Hastrup tog enkelt spets från öppna spår i sept.i förra året för att säkra segern . PROVA receptet igen ?
3 avd : 3 super flickan försökte tips mot Star Tulsbjerg sist . Någon tur med coachen ?
4 avd : Vem vet vad de gör här? 2 Nouvelle Pelle och 6 Crowns Banker är mycket snabb i öppet spår .
5 avd : Ingen i området kan accelerera som 4 Kennedy Star , om bränning av infield ?
6 avd : Nu har 3 Serena plötsligt ett bra spår i sin nya regi debut . Peak och slut ?
från recing nyheter
Följande användare gav Sharp $ för att det har rekordet :