Visa ett inlägg
Gammal 2014-01-11, 23:55   #1189
Slurf

Slurfs avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1961

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grobarbn Visa inlägg
Jag erkänner att jag har ingen erfarenhet av program och system som du beskriver. Du kan gärna hjälpa oss att fixa system imorgon speciellt eftersom, imorgon har vi många stora favoriter.
Knappt jag heller, men tipsrobot.se kan du testa att leka lite med. Det finns säkert bättre program att ladda hem och bekanta sig med. Känns ju hur som helst som en bra idé att dumpa minst 60% av raderna och bara ha de mest realistiska och de med mest värde kvar. Lägger man ned mycket arbete på systemet kan man förmodligen optimera det så pass bra att man även reducerar bort alla rader som knappt skulle ge tillbaka pengarna.

Jag vet inte varför bookies har Betis så lågt som de har, men jag litar på deras värdering och tycker att Betis kan vara på väg uppåt nu efter segern i cupen. Problem i Osasuna? Känns som en möjlig bank.

Romas, Milans och Lilles streckning är helt galen.

Här är bara ett exempel på en enorm ram jag slängde ihop som har minskats ned till en spelbar summa med hög garanti genom ganska logiska reduceringar.

http://tipsrobot.se/live/5cb5d08

Antal hemmasegrar ska vara mellan 4 och 7
Antal oavgjorda ska vara mellan 3 och 5
Antal bortasegrar ska vara mellan 5 och 9
Antal säkra ska vara mellan 2 och 13
Antal osannolika ska vara mellan 0 och 5
Antal samma i rad ska vara mellan 0 och 4

Juventus, Roma och Lille är inställda som säkra, 2/3 av dessa måste minst sitta.
Stoke, Levante, X i Verona, Napoli, Saussoulo, X i Cagliari Juve, X i Roma Genoa, Reims, max 5 av dessa 7 tecken får inträffa.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat