Mitt förslag är att köra fyra omgångar per kalendermånad! En insats om X antal Sharps innan varje månadsetapp börjar! Exempelvis 500 Sharps för att vara med! Då tvingas man vara aktiv och delge tankar på forumet för att "tjäna" Sharps och det blir spinn-off-effekter på det!
Vidare ska det vara ett fast radantal för att göra det enkelt men jag hatar 96-raders-system då det är för Harry-boy-lirarna! Eftersom det är fiktivt så lägg systemen på en sund nivå! Förslagsvis max 2.000 rader! Minimum 1.000 rader Det kan stimulera folk att bilda bolag och få med kompisar och arbetskamrater in i potten. ATG blir glada också!

Vill man tar man flera andelar själv och det finns säkert ett antal här som lämnar in helt själva också! Annars kan man ju bara "spela" rent fiktivt!
Sedan kör man enligt modellen flest rätt per kalendermånad! Om lika rätt gå på högst antal rätt spikar! Om lika då också högst sammanlagda odds eller lägst streckprocent på totalen av rätta spikar.
Sedan kan man utse en månadsvinnare och resultat i stängd tråd som bara tävlingsledare/moderator har tillgång till.
I slutet av året kan en årsfinal hållas. En omgång eller hela december alternativt dom täta omgångarna kring Jul och Nyår.
Förhoppningsvis kan Sharps ordna någon form av pris (några kronor insatt på något konto hos någon av Sharps partners) till Årets V75-mästare på Sharps.
Det är mitt förslag!
/doob