Visa ett inlägg
Gammal 2014-01-14, 21:39   #113
sandro

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 488
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ni som snackar om att det är så mycket bättre odds hos bookie, hur ofta får de där kanonoddsen nära spelstopp när all info finns? Det är ju en trade-off man gör, högre odds mot större osäkerhet.

Sen undrar jag hur många det är som verkligen gör sig några pengar hos bookies på trav. Jag lirade ett litet tag för några år sen och det krävdes inte många 4-5siffriga vinster innan man inte var välkommen längre. Och då hade jag ändå inte mer än ett ganska marginellt netto på max 10k på kontot vill jag minnas (bet365 och expekt)...
Hör väl egentligen inte hemma i den här tråden men det där är ju ett problem som många stöter på efter ett tag när vinsterna börjar rulla in precis som du säger.

Knepet som en del använder sig av är att signa upp kanske syster,bror,mor,far mm och köra via deras konton också så kommer du upp i samma insatser som du gjorde på ett konto innan det blev limiterat.

Nu kommer säkert många predika om att det är emot bolagens regler att göra så, men ett par bolag bryr sig inte om man spelar på konton från samma IP så länge man inte REGGAR från samma IP eller tar del av samma bonus från en och samma IP.