Visa ett inlägg
Gammal 2014-01-15, 01:37   #16
thom321
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 35
Sharp$: 582
Standard

Det jag skrev är baserat på vad som sagts tidigare i tråden. Sen får man självklart välja att tro eller inte tro på vad som påstås, säskilt med tanke på att syftet framöver verkar vara att sälja en spelservice av något slag, förutsatt att det finns intresse.

Med tanke på hur aktivt man måste bevaka spelen manuellt och hur lite tid man har på sig att lägga spelen så har jag svårt att se att jag skulle vara intresserad av att betala för en sådan service. Jag är dock intresserad av denna typ av objektiv, statistisk bedömning av spelobjekt där ett stort antal spel kan produceras, därav mitt intresse av denna tråd. Skulle jag sen kunna komma fram med en praktisk lösning där jag faktiskt kan lägga spelen i tid så kan jag mycket väl vara intresserad av att betala för denna typ av service. Det är dock inte särskilt troligt eftersom jag inte har tid eller möjlighet att bevaka spelen "live" samt att automatiskt placera spel hos ett spelbolag är uttryckligen förbjudet, åtminstone senast jag läste Pinnacles TOS.

Förutsatt att Droit faktiskt talar sanning om sin framgång med liknande system på Betfair och att över 30,000 spel lagts så tycker jag att det var rimligt att formulera sig som jag gjorde i mitt inlägg. Om man sen tycker att allt positivt som sägs om en betalservice eller potentiell betalservice är att likna vid reklam, så är det upp till var och en. Jag försöker vara objektiv i min bedömning men lyckas definitivt inte alltid.
thom321 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat