Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-14, 14:26   #303
Rob

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 3084
Standard

Citat:
Nyhetsbrev Golf and Bet

Här kommer lite information från Golf and Bet avseende situationen i företaget. Vi har hela tiden strävat efter att vara ärliga och uppriktiga om vad som händer. Golf and Bet har haft 2 st. investerare som sagt JA till att bli delägare i företaget och avtal var skrivna. När dom backade ur så blev situationen ohållbar och detta skedde i samma veva som vi drog igång vår OS-Bonus. Vi arbetar hela tiden med att hitta lösningar till er kunder som är drabbade av utbetalningar. Öronmärkta pengar är på väg endast till att betala just till detta ändamålet. Jag som ägare till företaget har fått mycket tråkiga skriverier på Internet om att ” jag tömt företaget” och ”du ska se upp” osv. Detta är oerhört tråkigt att läsa och har också inneburit att min sambo och barn tagit illa vid sig och nu flyttat ifrån mig! Jag har hela tiden sagt att detta ska lösas så jag ber er att istället uppmärksamma det faktum att vi har så smått börjat att betala tillbaka pengar och i takt med att det kommer in mer kapital så kommer det att fullbordas. Så jag vore tacksam om ni kunde skriva något positivt också, tex. att det faktum att vi valt att stå upp för detta istället för att ingen ansvarig tar på sig något. Vad gäller framtiden så vet vi inget med säkerhet förutom att vi är fullt beslutsamma att köra på så fort det löst sig med kapital.
Vänligen

Stefan Gladh
Golf and Bet
Så vad säger vi nu då? Samma email igen typ
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat