Stekel, varför ska Untersteiner "hålla käft" Han behöver inte vara inblandad.Inte ens tränaren behöver vara inblandad eller ägarna.Det är enklare än vad man tror att "tanka" en häst i dag, speciellt om man "vet" att det avses att balanseras om på alla sätt.
Jag riktar alltså INTE anklagelser mot någon officiell person, utan MOT ATG som inte använder varken reglemente eller de verktyg de påstår sig äga för att motarbeta spelstötar och korrupt spel.
Bara för att en spelstöt genomförs, så behöver den inte genomföras professionekllt(lex Kerburan" utan med små medel där man inte har råd att spela V64 på ett adekvat vis.
Är det inte proffs som ligger bakom, så är det naturligtvis mycket rimligt att koncentrera sig på vinnarspel, tvilling, DD samt V4, där samtliga spel gav rejält underbetalt(speciellt V4).
Nota bene så undvek dom tex nätbookies, där dom enkelt kunde ha vunnit 200-300k till med startodds på 85ggr resp 50ggr.
Läs min artikel noga, jag gick igenom samtliga starter som visades på video, hästen har på inget vis någonsin visat den talang som den visade just denna dag, och då SKA atg enligt sitt reglemente vidta åtgärder.
Jag har beskrivit ATGs reglemente och skyldigheter i en tidigare krönika.
// Hatten
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: DIF (+5), prototyp (+20)
Senast redigerad av hatten1 den 2014-01-16 klockan 01:30.
|