Visa ett inlägg
Gammal 2014-01-16, 02:45   #261
maddmax

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Varför är jag så missförstådd.

Städa skrivbordet var inget recept på framgång utan ett sätt att få nattro. Vidare så var mitt skrivbord aldrig rensat under NHL-säsongen och den sträcker sig ju från augusti till midsommar ungefär.

Men eftersom du inte hade några sömnproblem så finns det ingen anledning att sitta uppe. Jag gick också och la mig med matcher igång, men sov ju som en kratta. Djupsömn fick man googla för att förstå vad det betydde.

SÅ GÅ OCH LÄGG DIG NU. eller stanna uppe hela natten om du vill men inte är det på min inrådan.

Dom var inte upplagda när jag börja skriva. Dom dök upp under tiden. Men då dom där 5 minuterna överträffades med råge fick det stå kvar. Så fick jag det sagt också.
Nej nej nej, du babblar i nattmössan. Jag tar det som att du stödjer "jobba in"-mentaliteten.

Och ser man på! Nu är jag ju uppe och gick inte spelen 5-0? Jomenvisst! Tack Wagner!
Citat:
Ursprungligen postat av Shell Peppe Visa inlägg
Absolut
Kan se scenariot framför mig..
Max is packing & Du lyrisk över ärtsoppan som stundar.
Ooooohh. Ärtsoppa! Me likey! Jag tar med mig ett flak Hoegaarden till dig, en låda annan öl för mig och Wagners välling (han är säkert rätt petig med märket, precis som med yoghurten). Bara att säga datum så kommer vi!
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat