O’Grady
[QUOTE=michel65;311128]At det er Johnny, der kører og ikke mig selv, skal man ikke lægge noget i, Johnny har kørt den før, så det har jeg ingen betænkeligheder ved, siger træneren til Ekstra Bladet.
Johnny har kørt den før, så det har jeg ingen betænkeligheder ved
– Han kender hesten og bestemmer selv taktikken, men han kan jo være en lidt offensiv kusk, så mon ikke han forsøger at tage føringen med den, og så må vi se, om det bliver for hårdt for den.
– Montgomery Hill holder fin form, og det er en hest, der kan alt. Under normale omstændigheder er det vel en chance blandt de tre første.
O’Grady er mere hest
Flemming Jensen kører O’Grady, der efter næsten et halvt års skadepause vendte tilbage 1. juledag med sejr –netop på Åby-banen.
Det giver troen på noget stort i fremtiden.
– Han er blevet mere hest nu efter, at han har taget lidt på, fået flere muskler. Han er stærkere og mere robust, ja mere hest helt enkelt, så jeg føler, han er en bedre hest i år. Det er der meget, der tyder på, siger Flemming Jensen[/QUOTE
Han regner dog ikke med en ny sejr.
– Det blev jo lidt taktisk senest; men det var første gang for vogn i længere tid, så det var vel en o.k. præstation. Det er en helt klar fordel, at han lige fik det løb, og han bør være bedre denne gang.
– Det skal han også være, for sporet og distancen gør, at vi er glade for bare at få en præmie her. Det er også debut i Gulddivisionen, siger Flemming Jensen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|