Visa ett inlägg
Gammal 2014-01-18, 17:33   #1
WizardofAhhs
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sharp$tävling NHL!


Godkväll kamrater!

Känner att vi behöver få igång glöden i NHL-delen av forumet så tänkte köra igång en veckovis tävling där vi alla satsar Sharp$.
Edit: Två separata tävlingar; flest vinster & högsta sammanlagda odds. 25 Sharp$/ tävling för att delta. Lägger du 50 Sharp$ deltar du automatiskt i båda - i annat fall måste du skriva vilken du vill delta i. Varje dag väljer du ut dina spel och postar dem här i tråden med odds, precis som tidigare.

Regler:
¤ Spelen måste postas före matchstart. Inlägg som redigeras efter matchstart räknas bort.
¤ Finns inget krav på att du spelar varje dag. Det innebär likvisst att du kan hoppa in i tävlingen när du vill under veckans gång.
¤ Tävlingen sträcker sig 7 dagar framåt (veckovis). Max antal spel är 21 - vilket i genomsnitt är 3 spel / dag. Hur du väljer att fördela dessa är dock helt upp till dig. På detta sätt underlättar vi för de som hoppar in efter startdagen.
¤ Skulle du överskrida maxantalet räknas inte de spel som lagts efter att gränsen överskridits.
¤ För att delta ska antalet Sharp$ som gäller för respektive vecka skickas över till huvudinlägget. Vid tävlingens slut skickar jag vidare dessa till vinnaren.
¤ Spel som slutar PUSH räknas ej.

Spelalternativ:
¤ Moneyline
¤ 1-X-2 (Fulltid)
¤ Ö/U (Spelbolagens lina, 5.5/5.0)
¤ Handikapp (Fav. -1.5 & +1 / Underdog +1.5 & -1) (ML)

Jag personligen håller i det hela och uppdaterar statistiken för er. Om jag av någon anledning inte skulle ha möjlighet så lämnar jag över ansvaret till frivillig.

Alla är såklart välkomna - likaså om ni har eventuella synpunkter.

Lycka till och glöm inte att läsa reglerna!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Vecka 1, Insats: 25 Sharp$, Pott: 300 Sharp$

Vinnare: Melvin med 14-7 @ 1653.67 & 66%.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Vecka 2, Insats: 25-50 Sharp$, Pott: 200 Sharp$

Flest vinster; Pott: 150 Sharp$
Vinnare: Melvin med 12-9 & 57.12%

Högsta odds; Pott: 50 Sharp$
Vinnare: Nilu med 7-14 @ 1053.99 & 3.04 (Snittodds)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Vecka 3, Insats: 25-50 Sharp$, Pott: 150 Sharp$

Flest vinster; Pott: 75 Sharp$
Vinnare: Nilu med 7-14 & 33.32%

Högsta odds; Pott: 150 Sharp$
Vinnare: Nilu med 7-14 @ 1155.33 & 2.65 (Snittodds)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+25), db22cb (+25), NiLu (+25), cochise (+25), Izacfosho (+25), Pekerman (+25), patrik_g (+25), oggeb (+25), laban1982 (+25), Melvin (+25), 11433 (+25), Lillis (+25), NiLu (+50)

Senast redigerad av WizardofAhhs den 2014-02-09 klockan 07:21.
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat