Med minsta lilla tur hade CF vunnit över 2640 på Sundbyholm.
KS skulle vara hur kul som helst att se med Örjan, men han lämnar väl återbud ?
Teijo kan inte köra häst, så vi hoppas på Örjan.
Cayenne ska absolut gå bakifrån, Erik vinner antagligen med lucka när den felar.
Citat:
Ursprungligen postat av varulv
Vet inte hur många ggr jag tänkt likadant, men det går fan aldrig att sätta en sån på V8.. ALLTID smäller det nånstans. Jag tycker inte det ser lika lätt ut som du tydligen gör. Jag tror det kommer att ge bra med deg faktiskt.
Jag har inte tänkt att släppa Cayenne riktigt än. Erik kommer förmodligen inte att köra honom i spets nu, vilket jag tycker är helt rätt. Han är ett blötdjur till slut och jag vill se honom gå på rulle. Jansson i all ära, men nu sitter the champ o rattar igen....
Varnar kraftigt för Seyffenstein och Careful Victory. Seyffen tyckte jag va bra senast, öppnade hårt och höll ett bra tempo under hela loppet. Banan var inte optimal och den sög kraft. Hästen hade bara ett lopp i kroppen innan denna start, kommer vara förbättrad ytterligare på onsdag. Lugauer vet jag gillar hästen. Careful Victory hade jag med senast den vann, får den ett lopp på väntan så går absolut ingen säker över upploppet. RUSKIGT SNABB och Dahlborg har ordning på grejerna, köra häst kan han också!
Treåringsloppet kan vad som helst hända i, Oscarssons blir megalampa och hästen är rikitgt fin. Såg dock inte alls rolig ut i aktionen bitvis senast och jag tycker det är en favorit i fara. Jätterens bakom den!
Stoloppet likadant, favoriterna från dåliga lägen, kan mkt väl smälla även här. Karina Sisu värmde strålande senast och det lyser form om henne!!!
Avd 8, också ett stolopp över sprint, Miss Beniss gillar jag högt och rent, men det är fan inte lätt att bara gå ut o svepa ett stort fält från tillägget! Absolut Newport, ser jag inte som distansgynnad, blir kraftigt överstreckad.
|