Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-14, 19:01   #43
IlDuce
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 89
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Hahaha. Passade på att maila geniet och eftersom han knappast svarade på det jag frågade får han helt enkelt acceptera att jag postar både mitt mail och hans tråkiga svar här:



Hans svar:


Så med andra ord, Tobbe är både sosse, kommunist och moderat. Han tror fortfarande stenhårt på att man vinner på att rygga public och han förnekar att de har affe-deals med spelbolagen som går ut på att de plockar förlustprocent på deras medlemmar. Om han nu vore så oerhört korkad att han faktiskt inte har det vore det ju en bra idé att byta till det eftersom han bara ger ut förlorande tips och alla redan tror att han vinner på deras förluster.

Stone Island antar jag han insåg hur pinsamt det var att gå runt med i Örebro, men eftersom det är den image han verkar vilja ge av sig själv så kommer han nog fortsätta med det.

Nåja Tobbe din enda diss var att det tog mig mer tid än dig att skriva mitt mail? Herregud, inte ens snack är du bra på. Det är tur att jobba som sopgubbe inte kräver så mycket intelligens.

Det tog förresten mig cirka 5 minuter att skriva mailet till dig och med dina skrivsvårigheter kan jag nog ge mig fan på att ditt mail tog längre tid att författa.
__________________
It's just a game. Until you bet it.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
IlDuce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat