Visa ett inlägg
Gammal 2014-01-23, 14:54   #54
robfri
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Klart man aldrig kan garantera något alls. Men detta är väldigt intressant och helt avgörande för chansvärderingen av loppet. Om man ska försöka värdera chansen att Fred Cobra spetsar i procent. Vad tror ni? Och hur stor vinstchansen är ifall hästen får spets eller inte? Tråkar säkert ut många här inne med detta men såhär jobbar jag med alla lopp speciellt vid en jackpot omgång då jag ansvarar för ett bolagsspel.
Mej tråkar du inte ut iaf Du har så rätt ! Jag tror det är bra chans att den håller spets, säg strax över 50%. Egentligen bara Pacific Hurricane som jag kan se ngn startsnabbhet hos på övriga (dock måste man ju ha i beaktning att det kan dölja sej ngn startsnabb som inte visat det än), så säg ca 30% spetschans på Pacific, resterande knappa 20 % hos övriga med framspår.

Gällande vinstchansen OM Fred håller spets, som putte skriver jag har oxå svårt att se ngn trycka upp tempo i detta lopp (sen vet man aldrig med lärlingar). Men jag sticker ut hakan & drar till med 65 % vinstchans om Fred håller spets & är lika bra som senast.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat