Visa ett inlägg
Gammal 2014-01-23, 16:14   #55
bissje

bissjes avatar

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 112
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Välkommen till Sharps!

Är du ägare till Navarrone? Kan du i så fall berätta lite mer om hästens egenskaper? Att hästen är överlägsen felfri tror jag dom flesta är överens om men det är inte jordklumpar i kanten på banan varje start!? Hästen är ju hopplöst osäker (men brukar lösa uppgiften ändå men nu är det V75) så jag undrar hur du/ni bedömer galoppchansen på lördag? Fördel med framspår? Varför galopperar den och i vilka lägen är risken störst?

Du tycker att Jessika är optimalt på hästen men vad säger du om Daniels möjligheter att "förstå" Navaronne?

Din information är ovärderlig då det valet står mellan spik eller många!

Tack på förhand och lycka till!

Tack så mycket Doob!

Nej jag äger inte honom, men min syster Cecilia och hennes sambo Jessika Sidbäck gör det.

Ingen häst är helt felfri, och ibland blir det galopp. Sist för jordklumpen och då var det ju inte ens hans fel.

Jessika svarar på frågorna själv, om hon vill. Sedan står det mesta i tidningar m.m!

Du/ni finner information om lite allt möjligt på hemsidan och facebook sidan, om inte annat så är hon med i radio imorgon bitti på P4 Västernorrland direkt från stallet!

Jag säger... ingenting! Enligt mig så ska det vara Jessika, ingen annan. Hon har fått ordning på Navaronne som "storpojkarna" inte ens trodde på.

Och sedan tvingar ingen någon att spela på honom, så varför engagera sig om man nu tycker att han är "dålig"?

Senast redigerad av bissje den 2014-01-23 klockan 16:39.
bissje är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat