Visa ett inlägg
Gammal 2014-01-25, 08:58   #1
Pricehunter
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 676
Standard

WTA/ATP/ITF 2014


Tänkte man kunde starta en tråd där vi (jag) snackar dagliga matcher och turneringar som inte är slams. Jag postade fel förut insåg jag så kan lika gärna starta en ny tråd?

Ikväll börjar kvalet för svenskorna (Arvidsson spelar redan nu kl 10:00) i Paris.

Jag tycker att Larsson ska ha en bra chans i sin kvalmatch mot Peer. Vann 6-4, 6-4 på hard 2011. Men tycker hon spelade bra mot Azarenka och Peer borde vara seg i kroppen efter att gått till QF i AO-dubbel med Espinosa. Var endast hemma igår 24 h innan hon åkte till Frankrike. Larsson bör vara den fräschare då hon åkte till Sverige den 18 januari och var i Frankrike minst 1 dag innan Peer och tränade. Hoppas hon kommer in med självförtroende här då vinner hon i två raka?

Mitt spel är Larsson 2.04 @ pinnacle.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ChrisWaddle (+5)

Senast redigerad av Pricehunter den 2014-01-25 klockan 10:07.
Pricehunter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat