Visa ett inlägg
Gammal 2014-01-25, 10:27   #87
mijo14

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1927
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sheriffen78 Visa inlägg
Lite korta tankar inför imorgon!

Avd 1: känns öppet, tveksamheter både runt Mellby B och Quattro Khan, Demo kan ju vinna igen, men 1,3,6 tycker jag nog har lika mkt chans!

Avd 2: Navaronne förstastreck, men 1,9 tycker jag kan va streckvärda. Särskilt ettan som kan få fin resa i rygg på 2. Ojämnt lopp lär ge luckor, speedig!

Avd 3: Bör vara klart! Bergh ska väl bara vinna?

Avd 4: Hmm, Är inte jätteimpad av Fred Cobra men den va ju bra sist. Tycker det är märkligt att Oskar J bara är streckad på 5%, klart bästa kusken. 7 Mozart Töll ner i klass. A-hästar för mig. 2,5,9,10 där bakom.

Avd 5: Är lite lur på om Bergharn inte kan vinna detta. Varit skaplig i två lopp efter frånvaro. Spetsläge och högre förstapris nu. Lite streckad! 9,15,6,14,13 bakom.

Avd 6: 3 Greenstar kan vara spets och slut! 2 Pirro Bi och 4 Navigator Sib där bakom. 9 Amiralen kan va något också om det körs för mkt där framme. Tror inget på 5 Brisco B, klar för finalen på Valla... 1,7 storskrällar.

Avd 7: 3 Stormysky om han inte får toktryck/blir av med ledning. 5 Chapeau om han lyckas ta ledning. Vid körning så kan nog 8 Narold Vox som är väldigt lite streckad, 9 O.U Glide och 11 By Air blanda sig i striden.
Visst är 11 By Air en typisk barfotahäst? Nu pjäxor på!!! 5 Amaru Boko ska bara vinna ett sånt här lopp, men det är den 25e maj den ska vara på topp, så lite märkligt är det...kommer att gardera med 4 och 9. Tjockehästarna...tror man kommer väldigt långt med 15,6,9...I avd 4 finns det en stor vinst i att gå kort och jag börjar med Oskar (12an) i min ranking! kuskar som man har 0 koll på är sådär...Spikar STORMSKY eftersom den med 96% säkerhet tar spets och sen händer det inte mycket mer.
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat