Visa ett inlägg
Gammal 2014-01-28, 09:46   #316
maddmax

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oddsarn Visa inlägg
Maddmax, har en fråga. Vad får dig att ändra din vanliga insats till 1.5 helt plötsligt på Minnesota matchen . Antagligen för att du tror på matchen mer, men tänkte mer att du alltid flatbettat, samt att du skriver att du inte nödvändigtvis flatbettar privat på dina spel.

Så varför ändras bettet till denna match ifall det inte har någon betydelse? (Ingen krikik, utan mer nyfiken)
Nej i detta fallet var det mer en kul grej. Det var mycket som talade för Minnesota och EV var högre än det brukar och då tänkte jag att jag likväl kunde låta andra veta.. Privat spelar jag inte flat över alla marknader/sporter (delvis p g a tak i insatser) men har flat inom NBA 1Q i 99% av fallen. Detta var ett undantag. Det är bara andra spelet på 750+ spel som detta görs (hade en 2 unit på NPBs finalserie).

Det blev iallafall 2-0 i NBAn, överspelet satt i Turkiet och underdogen UAE vann mot ett Kenya som inte lyckades stänga araberna trots fin inledning. Indien förlorade (IGEN) mot Nya Zealand, det är inte roligt att se en sådan nation göra bort sig om och om igen så fort de är på bortaplan.. Aja, nya tag!

maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat