Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-15, 11:39   #5
kingscania
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Idag tror jag på Ifk, Örebro dnb och Mjällby/Kalmar ö2.5

Ifk Göteborg kommer med en trupp där skadefronten börjar ljusna väldigt mycket. Hysen borta, men frågan är om det inte kan vara bra rent spelmässigt, spelet var alldeles för beroende av Hysen. Trelleborg saknar mängder med spelare, 2.1 på IFK tycker jag är spelvärt.

Örebro är ett jojolag så här långt, blandar och ger hejvilt. Har ett mycket bra lag i grunden, men inte riktigt fått igång spelet. Här kör jag en dnb på Örebro. Tycker helt enkelt Örebro har ett betydligt bättre lag, och har på känn att spelet kommer nu, dnb till lite över 2 gånger pengarna tycker jag är helt spelbart....

Mjällby Kalmar är ett "slags" derby. Har varit många fina och målrika matcher lagen emellan när man låg i serien under. Detta är en match som gäller mycket för Kalmar, man måste verkligen börja ta poäng för att hänga med i toppen. Mjällby är svårslaget hemma, och vill revanschera sig för debacklet hemma mot Gefle i förra hemmamatchen. Med en Ekenberg i kanonform som hänförare tror jag man kommer ösa på framåt. Båda lagen kommer vilja framåt, vilket kommer öppna upp matchen. Vågar inte lira på ngt lag, men överspelet känns väldigt spelvärt!
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat