Citat:
Ursprungligen postat av Helge
Konstigt inlägg?!
Gillar dig skarpt, hoppas du vet det.
Handlar inte om att få Sharps, inte första gången du hakar upp dig på det?
Att Sharps skulle vara en maktfaktor är bara löjligt, vilken ankdamm simmar man i då?
|
Det är lugnt - man får ha olika uppfattningar, även i Sverige (än så länge)... Gillar de flesta på sharps, även dig.
Tog du åt dig angående sharpsen bara för att du har över 15 000, eller...? Tja, har du inte sett det fenomen jag talar om...?
Att sharps är en "maktfaktor" är sant - jag har då mången gånger sett odds rasa efter att de lagts fram som tips här på sajten, så inbilla dig inget annat... Och då har dessa gått tvärtemot vad "tipsexperterna" på ATG-Live och/eller andra "travtjänster" spytt ur sig...
På tal om ankdamm - det är inte bara mina tips som jag snackar om - här inne finns det massor av otroligt duktiga tipsters som ger ut suveräna hintar på både den ena och den andra sajten - att tro att detta INTE får åverkan på oddsen är ju bra naivt tankesätt! Bara för att sharps är gratis så genereras det INTE mindre bra tips härifrån, snarare tvärtom...
En gång är ingen gång - ett otal gånger blir i alla fall, i min värld, något att fundera över...