Citat:
Ursprungligen postat av sherwyn
Alla är såklart ute efter egoboostar när man vinner, men tyckte det blev väl mycket när det skedde under så kort period nu. Självklart så är jag för att om man vill hålla på sina spel hemliga så ska man få göra det, och om man vinner så ska man också självklart få posta spelet i efterhand. Men blir lite patetiskt att bara läsa att alla vinner hela tiden, utan att någon någonsin lagt ut ett spel på förhand.
|
Du har varit med sedan januari i år och har mage att uttala dig om hur jag lagt ut mina spel förut - är nog den, av alla, på sharps som både blandar och ger mellan att ge ut tips före, under och efter spelstopp...
Självklart vinner inte alla, hela tiden - detta måste man ju vara en idiot för att tro...
Jag kan förklara lite av min spelfilosofi. Jag kan ha uppemot 3 hästar som jag funderar på som vinnare/plats/DD, eller vad faan, strax innan start. Självklart inte optimalt men så jämna är loppen i dagens travsport. Jag bestämmer mig MÅNGA gånger absolut i sista sekund (om jag spelar på ATG eller Rikstoto.no) på vilken häst jag skall spela - finns inte en chans i helvetet att jag hinner ut med dessa FÖRE spelstopp, då jag då knappt är färdig själv...
Det kan vara att jag ser en häst glida förbi på Live-sändningen som helt plötsligt såg mycket bättre ut än i provstarten, eller dylikt. Det är så små marginaler som gäller hela tiden. Kan många gånger vara det som avgör vilken av dessa två, tre man spelar på...
Kan även vara att man nyss skrivit ett annat inlägg på sharps som gör att man måste vänta en minut för att få lägga nästa, som gör att man inte hinner innan spelstopp. Det är MÅNGA spel som jag inte ens lagt upp, varken före, under och/eller efter loppet pga. tidsbrist... Det är många lopp att gå igenom och ibland två, tre banor samtidigt att hålla reda på - då kan det bli kaotiskt, särskilt för mig som nästan alltid vill ha ett spel i de flesta lopp som jag ser...
Slutligen! Nu får vi se om denna diskussion leder till vad ni vill, nämligen att INGA spel läggs upp annat än FÖRE spelstopp! Något jag tvivlar på då de flesta inom travet är idioter, så tydligen, även jag...!
Så, från och med i morgon så slipper vi då se efterhandsspel/konstruktioner - hoppas jag...! Allt skall då ske öppet och INNAN spelstopp - annars INTE värt att posta!!!