Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson
Det verkar dock klart mer accepterat att posta efterhandare i just travsammanhang, då jag rekat andra sporter tidigare på andra forum/sidor så har jag inte alls varit med om samma utbredda tips som kommer upp efter avslutat objekt. Ska jag vara helt ärlig så bränner man sin trovärdighet direkt vid efterhandstips och det är helt uteslutet att man postar ett spel efter att detta avslutats.
Som sagt bryr jag mig inte jättemycket men det är ju tråkigt att man inte kan vara med på segertåget emellanåt givetvis  Alla gillar vi pengar!
|
Jo, men i vilka andra sporter ändras förutsättningarna så tätt in på spelstopp som inom travet?! Har aldrig hört om att ex. Rooney måste gå med skor som han vanligtvis inte skulle ha gjort med, bara för att Old Trafford just nu är dyngdränkt av regnvatten...
Eller, att man drar av huvan på Petr Cech, för att han skall bli mer "alert" från start...
Hur ofta ser du Gerrard halta fram på banan strax innan start och hinner ändra ditt spel för att du sett detta...?
Men, jag har sagt mitt i denna fråga och kommer ALDRIG lägga ut spel i efterhand - hoppas bara att de flesta följer detta nu - kan faktiskt komma något positivt ur denna diskussion... Kommer dock inte bli fler före heller, för den delen, då jag INTE vill riskera en vinnande strategi för att göra pöbeln till lags...